Ga naar de hoofdcontent
Ontdek seizoen 2024/25 vanaf 25 april op onze website.
Logo Concertgebouw Brugge
Logo Concertgebouw Brugge

Raising the Bar

Raising the Bar

In het gezelschap van Olympische kampioene Tia Hellebaut organiseerde het farmaceutisch bedrijf Roche zijn jaarlijkse kick-off meeting. Het thema van de meeting was “Raising the Bar”.

Het Concertgebouw bleek een uitstekende locatiekeuze en voor de realisatie van hun evenement kozen ze voor Daft Agency, dat als creatief communicatiebureau bruggen slaat tussen merken en artiesten en op die manier de communicatie naar een hoger niveau tilt.

“Al snel kozen we voor de prachtige locatie van het Concertgebouw. De mooie Kamermuziekzaal bleek ideaal om creatieve visuals te mappen op de balkons. De Foyer vormden we om tot een round table meeting room. De professionele ondersteuning van het hele Concertgebouw team maakte het heel fijn om - op korte termijn - alles tot in de puntjes samen voor te bereiden. Wat ons betreft is dit the place to be om creatieve events te hosten!  Bedankt aan alle partners.“
— Tine Blondeel van Daft Content Production Agency 

De catering werd verzorgd door de Brugse cateraar D’s Deldycke en in de diverse ruimtes was er technische ondersteuning van Create.

Het werd een geslaagde kick-off en Roche pakte op sociale media gretig uit met beelden en impressies.

Uw meeting of evenement in het Concertgebouw? Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie en/of een voorstel op maat.
Pagina inhoud
Open inhoud
Deel dit nieuwsbericht